..:: وبلاگ مجله اینترنتی نودایران ::..

اینترنت و آی تی با طعم سادگی و سرگرمی

..:: وبلاگ مجله اینترنتی نودایران ::..

اینترنت و آی تی با طعم سادگی و سرگرمی

به دست آوردن پسورد فراموش شده در فیس بوک

این سوالی است که بارها پرسیده شده است. کاربران به دلایل مختلفی مانند فراموش کردن رمزعبور یا هک شدن پسوردهایشان را گم می‌کنند. برای به دست آوردن رمز عبور جدید وارد صفحه اصلی فیس‌بوک شوید. (facebook.com) سپس مانند تصویر زیر برروی forgot your password کلیک کنید. 

 

در صفحه جدید سه راه مختلف برای به دست آوردن رمزعبور جدید به شما پیشنهاد می‌شود 

 

 

در روش اول می‌توانید با وارد کردن آدرس ایمیل یا شماره موبایلتان مراحل را دنبال کنید. روش دوم با استفاده از آدرس اختصاصی شما صورت می‌پذیرد. مانند http://facebook.com/user. و روش سوم با استفاده از نام شما و نام یکی از دوستانتان انجام می‌پذیرد. می‌توانید یکی از روش‌های بالا را انتخاب و کادر آن را پر کرده و برروی Search کلیک کنید. در اینجا ما از روش اول استفاده می‌کنیم. آدرس ایمیل را در کادر مربوطه وارد کرده و Search را کلیک می‌کنیم. 

 

 

 

در پنجره ظاهر شده کاراکترهای تصویر را درون کادر مخصوص تایپ کنید و Submit را کلیک کنید. 

 

 

 

در صفحه بعد تصویر پروفایل و نام شما نمایش داده می‌شود و از شما می‌خواهد درصورتی که پروفایل نمایش داده شده مربوط به شماست برروی This Is My Account کلیک کنید. 

 

 

 در این مرحله می‌توانید پسورد جدید را به ایمیلتان ارسال نمایید. برای اینکار تنها کافی‌است برروی Send Codes and login to Yahoo کلیک کنید. (بسته به ایمیل شما کلمه یاهو می‌تواند متفاوت باشد.) با اینکار به صفحه ورود به ایمیلتان وارد خواهید شد که مانند تصویر زیر باید برروی Agree کلیک نمایید: 

 

 

 

پس از این مرحله ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد که حاوی لینک و کد ریست کردن پسورد فیسبوک است. برای اینکار می‌توانید برروی لینک کلیک کنید و یا کد ارسال شده را در کادر مربوطه وارد کرده و پسورد جدید دریافت کنید. 

 

 

 

با اینکار به مرحله آخر یعنی انتخاب رمزعبور جدید خواهید رسید. در کادر اول رمزعبور جدید پروفایل فیس بوک را وارد کرده و در کادر دوم آن را تکرار کنید: 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد